top of page
Ara
  • Yazarın fotoğrafıunluisilay

SİMGE RÖPORTAJI



· Sanatçı bir ailede büyüdünüz, müziğe karşı olan yeteneğinizi ilk keşfetmeniz nasıl oldu, hangi yaşlardaydınız?

Çocuk yaşlardaydım ve babam müzisyen olduğu için evde hep müzik vardı. Kendimi 6-7 yaşlarında bilinçsizce şarkı söylerken fark ettim. Devamında ise müzikten başka hiçbir şey yapamayacağımı anladım.


· Bu mesleğe başlarken size destek verenlerin yanı sıra hevesinizi kıran tepkiler de oldu mu? Prodüktör olma hedefiniz var, müzikle ilgilenen genç yeteneklere tavsiyeniz nedir?

Sektöre ilk adım attığımda elimden tutan isimler de oldu fakat hevesimi kıranlarda oldu tabii ki! Ben hep kendi kanatlarımla uçma isteğindeydim. Ve şu anda kendi prodüktörlüğümü en iyi şekilde yaptığımı düşünüyorum. Genç yeteneklere de elimi uzatıp onları mutlu ederek; daha kolay ve hızlı bir şekilde verim alabilecekleri şekilde, kendi tecrübelerime de dayanarak yön vermek ve yol açmak istiyorum. Bunu birkaç sene içerisinde, kendi işlerimi tam anlamıyla oturttuğum zaman yapmak istiyorum.


· 14 Yaşında yazdığınız ‘Gülümseyişinle Uyandım’ adlı eserinizden söz edelim. Peki neler anlatmak istersiniz bu çok özel şarkınız için?

Gitarı elime ilk defa alıp, çalmaya başladıktan sonra yaptığım ilk şarkıdır; ‘Gülümseyişinle Uyandım’, sözü ve müziği bana aittir. Bu şarkıyı ilk çaldığım kişi de babamdı. Şarkının bendeki en büyük hatırası budur. Şarkıyı ona ithaf ettim ve onunla bağdaştırıyorum.


· Sanat yönü gelişmiş insanlar duygularını yoğun yaşayan insanlardır. Aşk nasıl bir duygu bunu bize tarif edebilir misiniz?

Tabii ki çok yoğun yaşıyoruz! Diğer insanlardan çok farklı olduğumuzu düşünmüyorum ancak üretim ve yaratıcılık açısından duygusal anlamda bir farklılığımız olduğunun kanısındayım. Aşkı tarif edemiyorum. Tarif edebilen varsa bana da söylesin, ben de öğrenmek isterim.


· Önümüz kış ayları… Acaba #Simge Sağın kışın neler yapmaktan keyif alır? Ve biz kendisini hangi projelerde göreceğiz?

Kışın yağmurda yürümeyi, karda yürüyüş yapmayı, mangal yakmayı, kahve içmeyi, beste yapmayı ve film izlemeyi çok severim. Proje olarak, şu anda kendi albümüme yoğunlaşmış bir şekilde yoluma devam ediyorum. Yeni kliplerle sevenlerimin karşısında olacağım.


· Yoğun temponuzun stresini atmak, içsel huzurunuzu korumak için neler yaparsınız? Ve biraz astroloji dersek… Merkür gerilemesi, dolunay, tutulmalar vb. enerjilere inanır mısınız? Aslan burcu kadını özelliklerini taşıyor musunuz?

Stresimi atmak için yoga, iç huzurumu korumak için ise meditasyon yapıyorum. Son zamanlarda, pilates ve antigravity yoga ile ilgileniyorum. Merkür gerilemesinin, bizleri etkisi altına aldığına da inanıyorum. Hepimizin yıldız tozundan meydana geldiğine inanıyorum ve dolayısıyla gökyüzü olaylarının bizi çok etkilediğini düşünüyorum. Tutulmalarda meditasyon yapmayı tercih ediyorum. Özellikle, kanlı ay tutulmasını bazı ritüeller gerçekleştirerek çok iyi atlattım. Kısacası enerjiye inanıyorum. #Aslan burcu kadınının da birçok özelliğini taşıyorum.


· Seyahatleriniz arasında ‘kaçış noktam’ dediğiniz bir ülke / şehir var mı? Tatil için şehir seçerken sizin için önemli olan konsept nedir?

Kampları, ormanlık alanları çok seviyorum. Tatilde sessiz ve sakin bir yerde olmayı tercih ediyorum; kalabalık yerleri sevmiyorum. Daha dingin alanlar tercihim oluyor. Kaçış noktam ise kamptaki karavanım. Kendimi en mutlu hissettiğim yer orası diyebilirim! Onun haricinde, yurtdışında da sevdiğim birçok nokta var.


· Eski bir #Kadıköylüsünüz, #Bağdat Caddesi’nin sizdeki yeri nasıl? Çocukluğunuzu anımsatan en özel mekan neresi?

Cadde’ye çok yakın oturuyorduk. Evimizin en güzel tarafı sahile yakın olmasıydı ve beni cezbediyordu. Tenis kortunun olduğu bir alan vardı, orayı çok severdim. Çocukluğum o sokaklarda geçtiği için çok değerli anılarım var. Adaları da çok severim; orada kendimi hem özgür hem şehrin içinde hem de dışında gibi hissediyorum.


· Sosyal medya ile aranız nasıl? Bazen ‘keşke özgürce şunu paylaşabilseydim’ dediğiniz anlar oluyor mu?

Sosyal medyada en çok “#Instagram” uygulamasını kullanıyorum. Fotoğraf paylaşmayı çok seviyorum. Hayatımdan bazı anları ve kesitleri orada yayınlıyorum bazen özgürce şunu paylaşabilseydim dediğim anlar da oluyor tabii fakat yapamıyorum.


· Dünyaca ünlü bir şarkıcı ile düet yapacak olsanız bunu hangi isim ile gerçekleştirmek istersiniz? Sahnesine hayran olduğunuz bir star var mı?

Sahnesine hayran olduğum çok fazla isim var. #Sezen Aksu, #Kenan Doğulu, #Rasmus Faber bu isimlerden birkaçı diyebilirim…


· Biraz modadan bahsedecek olursak, kıyafetleriniz de vazgeçemediğiniz ünlü bir marka ya da tasarımcı var mı? Asla giymem ve modası geçse bile vazgeçmem dediğiniz parçalar nelerdir?

Alexis #Zimmerman, Nicholas ve Alexander #Wang tasarımlarını severim. Fakat bundan sonra özel dikim kıyafetlere ağırlık vereceğim. Şort, ayakkabı ve gözlüklerimden asla vazgeçemem.


· Makyaj çantanızdaki vazgeçemediğiniz ürünler neler? Bir güzellik reçetenizi okurlarımızla paylaşmanızı istesek…

Eyeliner, rimel ve fondötenden asla vazgeçmem. #Cilt bakımıma özen gösteriyorum. Haftada iki gün #maske yapıyorum ve ayda bir cilt bakımına gidiyorum. Bol #su içmek ve cildi nemlendirmek çok önemli. Göz altı nemlendiricisini de sabah ve akşam olmak üzere iki kere kullanıyorum.






37 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page